9 SEPTEMBER 2012

TJA! Har jobbat hela helgen! I fredags på Cubus där jag kom hem med världens skööööönaste jeans!!! Vi vann nämligen jeanstävlingen förra veckan så alla som jobbat fick välja ett par jeans var. As nice! Lördag och söndag har jag jobbat på donken. 

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Marre. Vi åt middag och gjorde efterrätt efteråt! Eller rättar sagt Marre gjorde... haha, vart sjukt gott!!! Kollade sen Kvarteret skatan filmen, sjukt rolig! HAH
Sen åkte jag hem till ett tomt hus. Mamma och pappa var iväg över helgen och min bror var hos en kompis. Jag är vidrigt mörkrädd och sov dåligt hela natten, dels för att katten var vaken hela tiden också... haha

Sitter just nu och kollar X factor. En förredetta klasskompis ska va med.....och jag vet att han faktiskt går vidare till de 20 bästa.... hähähä
Imorn är det jobb på Cubus som gäller!!

PUSS






Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0