3 SEPTEMBER 2012

HEJ! Gud va fort den här dagen gick. Började dagen med att äta frukost frmaför oth innan jag tog bilen hem till Ole. Hon bjöd på toast och smootie, smaskens. Efter det gick vi en pw på 3-4 km(?) innan jag åkte hem en stund innan det var dags för nästa vända med Ole, haha. Hon ringde nämligen mig helt plötsligt och behövde stjuss hem då hon glömt nycklar osv. HAHA! Så slängde mig in i bilen och hämtade henne. 
Hämtade sen upp Danne och vi gick en svettig prommis på bandet på gymmet. Känner ändå att jag är skapligt duktig på att hålla igång med träningen :D riktigt bra!!!!

NU har jag belönat mig själv med en bakelse framför djurakuten! ÅÅH Det var så bra att tillomed katten ville kolla. det niii

PUSS



Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Olivia

Hihi tack så jättemycket hjärtat, tur att jag har dig! <3

2012-09-05 @ 17:49:43
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0