28 SEPTEMBER 2012

Godkväller! Gudars så skönt det var med lite sovmorgon imorse och frukost i sängen. Men inget latande vart det idag inte. Drog ut mig själv på en PW innan mamma och jag åt lunch och jag sen åkte in till stan med Ole. Vi gick hem till Marre och hämtade henne och tog sen en rejäl shoppingrunda. Tanken var att kolla efter något snyggt till imornkväll men jag kom hem med både vinterskor OCH vinterjacka!!!!!!!!! woho. Lönen är borta men jäklar va nöjd jag är. Till jackan fick jag också ett par örhängen och ett nagelack på köpet, helnice!!

Efter det kom jag hem till ett bord uppdukat med tacos. Idag har vart en bra dag.

PUSS

Hur min dag sätt ut
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0