22 SEPTEMBER 2012

Hejsanhoppsan. Hittade ett inlägg från igår morse som aldrig kom upp! I torsdags hade jag en välbehövlig ledig dag då jag gick ut på världens pw på 5,5 km! det ni. Sen vart jag bokstavligt talat medtvingad på hockey, HAH! Men kul hade jag ändå!! 
Igår startade då min jobb helg! 12-20 på cubus igår och donken resten av helgen! woho
Åkte direkt hem till Tove igårkväll efter jobbet. Myste lite med Emma Frida och Tove då såklart. Köpte kebab till middag och godis på det!!! Mumsfillibabba. 
Körde sen hem på motorvägen i spöregn och mörker, sjukt läskigt. Hade nästan nackspärr när jag kom hem för att jag spännt mig så mycket, haha!!

Idag var det upp tidigt för jobb 10.30-17.15! Imorn väntas jobb igen och även på måndag! Riktigt kul faktiskt, har kommit in i det nu!! Ska dock bli skönt, som alltid, med ledig helg nästa helg!

PUSS

Hjärtana på landet! gosi
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0