18 SEPTEMBER 2012

Tjena hejsan!!! En ny vecka är igång och denna ser ut att även den bli full med jobb!I
Jobbade igår 12-20. Vi har det rätt lugnt nu efter sommaren så man får alltid så mycket gjort! Känns bra. Vinterjackorna är uppe och det är nästan så att man lngtar lite tills de blir lite kallare.... längtar efter mysiga halsdukar, mössor och söta vantar!! haha

Idag har jag vart ledig så jag startade dagen med ett timmes pass på gymmet. Åkte sen till hemköp för att handla lite innan jag åkte hem och käkade lunch och bakade brownies, HAHA! De vart torra som snuset alltså men vad är det jag sagt? jag är värdelös på bakning men SKA bli bättre!!!! ;) 
Orkar inte hämta mobilsladden och ladda över bilder så tog en kass bild på camen! enjoy

Imorn väntas jobb igen!



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0