16 SEPTEMBER 2012

HEJ!! Har haft en super bra helg!!! Har vart ledig sen i fredags. Mamma har som sagt legat hemma sjuk så har tagit hand om henne och mest degat framför tvn tillsammans, snäll som jag är! ;) 
I fredagskväll åkte jag hem till Ole där hon bjöd på lite godis medans vi kollade Hamilton! Första gången jag såg den, riktigt bra! Sugen på den andra filmen nu. Åkte sen hem till Tim och myste lite med grabbarna ett tag. 

Igår åkte jag och pappa till landet med katterna en stund på eftermiddagen, skönt att komma ut en sista gång innan hösten! På kvällen åkte jag in till marre och vi drack lite vin innan vi drog ut! Hade en skit rolig kväll ute och träffade massa roligt folk! 
Idag vaknade jag upp med nordens mensvärk som har suttit i HELA dagen, fy saataan. Ligger just nu i sängen framför tvn och ska bunkra upp med chips och gods! det kan jag minsann ha idag känner jag.
Imorn väntar jobb!

PUSS

Har tvyärr knappt några bilder eftersom att min dator är så vidrig!!!! bööööö







Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

fint linne snuttan, vart ifrån :D?

Svar: tack! cubus! saknar dig mitt hjärta
' frida

2012-09-17 @ 16:16:49
URL: http://emmelienygrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0