1 SEPTEMBER 2012

Heeejsanhoppsan! Hade en riktigt trevlig utgång med Marre och Ole igår, vi körde på rätt lugnt förr oss alla men hade kul ändå! Gjorde dock misstaget att äta mat mitt i natten som jag egentligen vet att jag inte klarar av hahaha!!!!
Tog sista bussen hem och mådda så illa på grund av maten att jag inte somnade förens 08.... haha!! Två timmar senare skulle jag upp för att åka till jobbet! Gick ändå bra att jobba! Var sjukt kul idag! Jeanskampanjer är igång och vi säljer flera hundra om dagen!... typ iaf, haha! skit kul!

Slutade vid 17 och har sen dess käkat middag med familjen och legat helt lamslagen framför tvn. Ska fortsätta med det och lägga mig om en timme typ... lääängtar ska bli så skönt!!!
Imorn kör jag på ett pass 12-16! wohooo

PUSS





Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0