9 OKTOBER 2012

GODMORGON! Åh vilken bra dag jag hade igår. Tog en sovmorgon och fick sen sällskap av Ole in till stan för att uträtta lite ärenden. Mitt inne på H&M springer vi på vi Emme. Chockad som jag är efter att ha gått från att i princip träffats varje dag till att inte setts på två månader fick typ bara fram ohuuh, HAHAHA!! ÅåÅÅååååh vad glad jag vart.

Kom inte hem med nått vettigt ifrån stan, förutom hårfärg. Åkte hem till Emme på kvällen och hon hjälpte mig att färga håret innan vi cyklade i regnet till macken för att köpa lite godis och mysa ner oss framför en film, som vi brukar!! åh

Nu sitter jag här med världens huvudvärk (?) får hoppas på att det är vädret som bidrar och inget annat. Ska ta och städa lite innan Tove kommer hit. Vi ska fixa till lite myskväll för Emme!

PUSS

återförenade!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0