4 OKTOBER 2012

TJA! Ligger just nu hemma helt utslagen, HAHA! Igår inventerade vi till halv 12 och efter det vart det lite strul med vakten som skulle öppna dörrarna åt oss så kom inte hem förens halv 1 kanske... Har sovit 3 timmar och vid 6 var det upp och hoppa för att sedan åka in och inventera igen i några timmar! Men nu ska det vara klart, gud va skönt de känns!
Åkte hem vid typ 1 och slängde verkligen i mig två gorbys piroger, var så sjukt hungrig! haha. Efter det somnade jag tydligen och vaknade en timme senare av att telefonen ringde. Då hade jag drömt att någon skrikit VAKNA DU HAR FÖRSOVIT DIG!!!! Så jag flög upp och trodde jag skulle åka till jobbet, hahahaha!

Nu sitter jag och väntar på maten, pappa vardagslyxar verkligen. Pasta med jätte gott kött och stekta champinjoner! Och jag har köpt hem en Ben n jerry! Även fast jag är lika seg som dagen efter en utgång så de är det ju ändå en helt okej dag.. ;) haha! Ska försöka få tag i Ole med...

PUSS





Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0