26 OKTOBER 2012

GODMORGON! Gud, de känns faktiskt riktigt bra att va uppe såhär "tidigt" även fast jag är ledig, ;) haha!
Idag är dagen fullspäckad, tack gud. Har gått flera dagar nu och inte gjort  nått förutom att träna och äta typ.. sånt blir jag galen av!
Ska snart klä på mig några lager kläder och gå ut på en PW i snön och sen hem och ta en dusch. Sen ska jag åka till stan för att luncha med Marre och efter det hjälpa mamma och pappa att storhandla. Ikväll är vi tjejer bjudna hem till Ole för lite taco och mys! Men medans några av dem ska ut så ska jag ha en krogfri månad, känns toppen.

PUSS

Bild från min och Oles höstiga PW
 
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: emelie

duktig som inte ska ut för en gångs skull :D Haha!

Svar: Inte alls sugen längre! ska vila nån månad eller två :) skönt!
' frida

2012-10-26 @ 18:22:43
URL: http://www.nattstad.se/emmelienygrenn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0