22 OKTOBER 2012

HEJ!! Ännu en jobbhelg har jag knegat mig igenom, haha. Förutom att jobba i helgen har jag haft myskväll med Marre och pratat om allt möjligt i flera timmar som vi brukar, haha! Igår efter jobbet hann jag också med att träffa Samir som kom och hälsade på på donken!!! as möjs, käkade lite ihop osv.
Och idag är jag ledig. Har gjort absolut ingenting idag och det är jag jäkligt trött på, vill komma igång och jobba massor igen som jag gjorde förut!! haha

Kom precis hem från gymmet nu där jag gick på bandet i 45 min, 280 kalorier senare... Känns sketa bra. Så nu ska jag ta en långdusch och sen käka lite korv framför tvn! Älskar höstens alla tv program, djurakuten, ensam mamma söker, det okända, bonde söker fru, greys osv... :D

PUSS

 
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0