2 OKTOBER 2012

Hejsan hoppsan!! Jäklar vilken helg det vart. I lördags åkte jag hem till Marre där vi drack lite goda drinkar och dansade som tokar framför hennes spegel, haha!! När vi väl kom ut så gick saker lite snett haha... Vi kom bort ifrån varandra. Men jag kom hem iallfall, Macke var snäll och stjussade hem mig!! På söndagen var det upp och hoppas som gällde. Vi åkte till mormor över dagen men jag vart med sängliggandes... haha

Igår jobbade jag 12-21 på donken, 9 timmar men tiden bara flög förbi, skönt! Idag har jag jobbat 10-17 på Cubus, inventeringen är i full gång och imorn och torsdag har jag kvälls/nattpass + morgonpass bara för att vi ska bli klara! Men de fixar vi, hihi! 

Har verkligen jobbat heltid den senaste månaden. I helgen är det nämligen jobbhelg på donken med! haha. Men glad är jag för det för nästa vecka kommer nämligen Emme hem!!!!!!!!!!!!!!!!! WIHO

PUSS

 


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0