16 OKTOBER 2012

Hejsanhoppsan. Nu var det ett tag sen det hände någonting här.. igen. 
I lördags körde jag Emme och Tove på en utgång, det var något vi sett fram emot ända sen Emme flyttade att hon skulle komma hem någon gång i oktober och vi skulle köra på en jäkla utgång. Men självklart blir saker aldrig somm man tänkt sig. Jag mådde fortfarande dåligt så de blev en tidig hemgång. Men kul var det iallfall!
På söndagen jobbade jag extrapass på Cubus och på måndag morgonen var jag världens bästa kompis och skjutsade in Emme till stationen där hon skulle ta tåget "hem"... haha ;)
Gud vad jag kommer sakna henne igen... nu lär vi inte ses förens framåt jul!

Efter jag skjutsat in henne åkte jag hem igen och somnade om en timme... haha jag skulle på riktigt kunna sova tt dygn i sträck så mycket sömn som jag egenligen har att ta igen.. Jobbade sen ett kvällspass på donken!
Idag vaknade jag upp och HADE TAPPAT RÖSTEN! helt sjukt, det har aldrig hänt mig!!! Skulle svara i telefonen men det kom inte fram nått ljud... HAHA!! Men nu är den tillbaka en aning.. haha?! Är förövrigt ledig idag och har nyss käkat lite lunch. Har lovat mamma att laga middagen tills ikväll så ska åka iväg och handla lite nu.
Ikväll ska jag catcha upp lite med Ole och förhoppningsvis boka en bussresa till Ullared i början av november!! gryyymt

PUSS





You want a ride?
Frida Sjöberg
Trackback
RSS 2.0