10 OKTOBER 2012

Det allra typiska här hänt. Jag har blivit sjuk... eller typ iallfall. Känner mig febrig fast jag inte har feber? Haha. Typiskt att det ska komma när man är ledig några dagar och har roliga planer. 

Igår kom Tove till mig och vi lagade Tacos och förberedde med massa gott innan Emme kom, tror hon vart rätt glad faktiskt! haha, alltid lite kul att vara med dem två. Dock fick vi avsluta kvällen rätt tidigt då jag kände att jag var verkligen tvungen att lägga mig ner, haha.... tog en varm dusch och gick och la mig.
Vaknade och mådde lite bättre idag men ändå inte... SÄMST!!!!! Speciellt eftersom vi har p fest med donken ikväll! Ska knapra lite alvedon, ställa mig i duschen och sen palla mig dig ändå! gick ju ut på studenten trotts feber? haha

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0