9 NOVEMBER 2012

HEJ! Olivia, jag måste göra dig besviken men jag har faktiskt noll lust att hålla på med bloggen... men bara för din skull kommer här ett inlägg, haha!

Så när fasen skrev jag sist? Förra fredagen? haha! Okej...
Hade jobbhelg som var toppen och var sedan ledig måndagen och den spenderade jag hemma och med en fika med Marre i stan. På tisdagen jobbade jag ett 9 timmars pass och på onsdagen skulle jag ha jobbat kväll i mjölby men det var missförstått och jag ska göra det nästa onsdag istället.. haha!

I går var jag uppe med tuppen för att åka in till stan med Marre och spendera lite cash på bik boks 50% dag. Två tröjor, en top, örhängen, nagelack för ungefär 350 spänn, helt okej!! Efter det tog vi en lunch på Georges, bakad potatis med skagenröra, MUMS!!!
Sen gick vi och mötte upp Olivia som har firrat praktik på Deichmann sko! Och vem fan vet hur de stavas?
På kvällen myste jag och Ole med grabbarna hemma hos Samme med film och godis.

Idag är det fredag och tanken var att Maxen skulle till doktorn idag och ta sin årliga vaccination men det blev flyttat så jag ligger hemma... ska ta och fortsätta göra om i min garderob. Det är helt sjukt hur mycket jag handlat kläder de senaste månaderna.... lite farligt alltså. Och så ska jag och Ole till Ullared på måndag!! wii

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0