23 NOVEMBER 2012

HEJ! Jäklar nu var det ett tag sen. Sen jag skrev senast har jag hunnit vara nere i Skåne på 50års fest, sett Breaking Dawn part 2 med Marre (BÄST!!!!!!!!!!!!!!!) och sen i tisdags har jag jobbat både på donken och Cubus. skoj!!! I helgen är det egenligen en ledig helg för min del men ska jobba på Cubus ändå, det är nämligen big smile weekend med 30 % rabatt på alla kläder och då blir det en jäkla fart på kunderna! :D 

Ska ända ta och njuta av helgen lite imorn kväll när jag och tjejerna ska ut och käka våran årliga julmiddag och gå ut! en stund iallafall....brukar låta sååå... haha! Måste inviga mina nya blåa klackar!! åh älskar dom

Förörvigt sitter jag och förbannar alla som är/har vart/eller ska gå på SHMs konserter i helgen, är så förbannad på mig själv att jag inte är där så de finns inte alltså!!!!! haha....... depp

PUSS




Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0