11 NOVEMBER 2012

TJENA! Jäääklar vilken rolig kväll jag hade igår haha! Vi började då med bowling och några drinkar där. Jag kom näst sist... någon som är förvånad? haha ;) Efter det drog vi till platå och va där tyyyp hela kvällen! träffa massa roligt folk bland annat från jobbet och jag och Emil fick till ett så jäkla epic slut på det hela.. HAHA! Och självklart Nishi som flyttar till Australien imorn!! 
Och FAN glömde nästan.... Eric Saade var på platå igår!!!! Han ville hänga med mig hem men jag sa njaa... synd du! ;)
Åkte sen hem och har sovit typ 3 timmar inatt. Tvingade mig själv att gå upp 8 för att jag skulle va trött tills ikväll så att jag kan somna tidigt.... för imorn åker jag och Ole till Ullllawed!!! såå skoj bara att det är uppstigning halv 4, skoj!


PUSS








Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Marielle

Snygg tjej!!

2012-11-12 @ 22:09:48
URL: http://Marielleb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0