10 NOVEMBER 2012

HEJ!! Gud är såå taggad. Ska iväg och bowla med Frida Tove och Emma! Och sen en utgång efter det, ska bli så galet kul!!! Har ju haft min paus från krogen nu en månad eller va det är nu... men nu är jag taggad igen woho!
Sitter hemma och dricker en jätte äcklig drink i min ensamhet.. haha! Marre du vet vad jag menar med äcklig... an verkligen inte det där.. haha!

PUSS!!

Nya favvotoppen från bik bok är på! 


Och fucking halsbandet som bara vill vika sig....
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Emelie

haha det där linnet kollade ja på i svart, när jag var hemma när du och jag gick på stan. du sa att det såg fult ut då :D KUl att du gillar den nu iallafall, den är jätte fin! hoppas du hade en bra utekväll! puss

Svar: Haha, nae det är inte det linnet ju, den finns inte ens i svart ;) du tänker på den som såg ut som en bläckfisk haha! Vi hade as skoj!!! :)
' frida

2012-11-11 @ 01:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0