SKOTTLAND!

ÄNTLIGEN har jag min kära dator tillbaka och därför kommer här ett helt inlägg tillägnad Skottland och vilken sjuuuk vecka vi hade!! Har mina egna bilder och sen snodde jag lite från hostel ägaren Mattys album på fb som han döpt till St Andrews hostel May Madness! HAHA helt rätt

Lyssna och njuuut, skottlandlåten!!



På skavsta när vi skule åka, så börjas det! kiltarnas återkomst




Taggade tjejer!






Vårt hostel!


Första dagen/kvällen! taggade roomisar innan det var dags för party!


Gemensam middag!




Joanna myself och Jeppe, inte lite taggade


Suddig bild på vårt snuskiga rum!! wop taggad David också, såklart


Första kvällen på Lizard, min fina klass!!! åtminstone en tredje del av dom typ


Dagen efter påväg till Edinburgh!






Turisten!!


En liten gossimurre!!




Så söt!! Haha obs detta är ingen uteliggare som tvingar sin hund att tigga så att ingen skulle tro deeeee, wihi


Gratis efterrätt vi fick för vi var så söta, vad annnarrs


Sne bild som inte gick att vrida... sista kvällen på VIC! bääästa


Efterfest till bussen gick till flygplatsen vid 4, allsång med Mattyyyy haha så sick!!



Taggad empaa

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0