DO YOU NOT THINK SO FAR? CAUSE I'VE BEEN THINKING ABOUT FOREVER

Tjoheeeeeeej här är det tyst som vanligt! Tänkte skylla på skolan men det låter så tråkigt. Väljer att ljuga och säger att det beror på alla glamorus partys jag har vart på på sistonde, woho!!!!!
Nää okej då... Har ju vart rätt bra väder de senaste dagarna, har försökt ligga ute och pressa lite inför balen. Gav upp och åkte ner till meddo istället, hihi

Annars har helgen vart bra. I fredags gosade jag med fina vänner hemma hos Danne med film och popcorn och igår jobbade jag. Idag var det balträning 11-13 och äntligen så känns det som det där kommer nån vart!! haha tre veckor kvar nu då.. buuh
Nu på kvällen har jag och Ole gått långpromenad och belönade oss med glass!

PUSS

fräs



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0