7 MAJ 2012

Helt GALET hur mycket jag pluggat idag!!!!! Har suttit med projektarbetes redovisningen hela kvällen som vart på 25 sidor, och då har inte ens Fridas delar kommit in än!!! OPAA, helt sjukt!!
Tänkte belöna mig med en kexchoklad......men nae ska nog ut och gå en sväng och också få iväg dem där jobbiga studentinbjudningarna!! haha dom kommer aldrig iväg.

Idag åkte halva klassen till Skottland och nästa måndag är det våran tur, helt okej!
Dagens roligaste måste jag också skriva! HAHA. Maxen var ute på baksidan och jag kommer ut och ser att han gått igenom häcken till granntanten. Jag ropar MAX? Så hör jag granntanten på andra sidan häcken (som förövrigt är jätte tjock att man knappt ser varann) säga: det är lugnt! Maj kan få vara här, åh vad fin du är Maj! säger hon och klappar katten.
HAHAHAHA kunde inte göra annat än att springa in och asgarva, kallade hon just min katt för MAJ??? HAHAH

PUSS

MAJ?
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0