24 MAJ 2012

Tjoflöööjt! Första dagen på länge som jag inte pluggar över huvudtaget, sjukt skönt. 
Imorn sätts betygen fast våran skola fuskar lite så vi får lämna in nästa vecka med.. hähä. Men ändå, helt sjukt. Klar med gymnasiet!!!!
Firade det med lite bad efter skolan med grabbarna, årets första dopp!! Inte alls kallt, mest läskigt.

Hela veckan har nu vart solig och svettig för er som på nått sätt missat det. SJUKT skönt, igår satte jag och Emme oss i parken med lite lunch innan jobb! Myspys
Imorn är det fredag och studentveckan ska planeras i skolan, efter det väntar fem timmars balträning och på lördag är balen.................vet inte om jag ska känna ångest eller längtan. Sjukt nervööst men det rer sig!
Ska ta och göra bagutter till mig och Tim nu! Och sola lite solarium för riktiga solen tar ju inget på mig... buh haha

PUSS












Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0