20 MAJ 2012

Tjenaaa på sig! Var till slut vaken hela 38 timmar innan jag äntligen somnade på riktigt, helt sick. Har sovit 12-13 timmar de senaste två nätterna i sträck, galet skönt!!! Imorse väckte Tim mig med ett sms vid 12 och då skulle vi ju åka på balträning om en halvtimme, haha!!

Annars dåå, är fortfarande helt sjukt trött och har blivit förskyld med, men va fasen gör det? Den här veckan kommer bli helt sjuk. En inlämning och två prov kvar sen är skolan KLAR, kan inte fatta det... efter 13 år!!!!!!!!
Sen har vi balträningar och balen själv på lördag, wooop bara att ta tag it igen då.
Bilder och sånt från Skottland kommer nog imorn när jag får hem min dator!! wi

PUSS

Den här bilden väcker typ 72462384 miljoner minnen, typ som gymnaiset snart kommer att göra! Helt sjukt, tre veckor kvar till studenten!!!!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0