2 MAJ 2012

Tjena mitt bena! Måndag mitt i veckan känns det som, har verkligen gått runt och trott att det vart måndag idag haha!
Matade av religionen idag i skolan, stolt över mig själv!!! Sen unnade jag Joanna och Tove oss också lunch i solen på Steves OCH glass på bosses! Är det vår så är det.

Efter skolan så har min brylling Julia vart här och testat min balfrisyr!! Vart skit fint och hur najs är det inte att hon kan fixa den? Här hemma till och med, woho skönt
NU ska jag sätta på lite BB och sova tidigt, har blivit lite för lite sömn senaste dagarn.. ops

PUSS

stekiga tjejer!






balfrisyren! fast det ska vara mer pärlor där uppe, också bättre bild på färgen, galet nöjd!! wi

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0