12 MAJ 2012

GODMORGON! Har haft en bra vecka sedan jag skrev sist. Även fast det bestått mest av plugg och jobb! Hunnit träffa Robin lite och även myst med mitt lilla kusinbarn som var här igår! Åh världens finaste tjej som nu vuxit i pyjamasen jag köpt till henne! ÅÅH

Idag har jag planerat att vara väldigt produktiv. Om ett tag när jag smält lunchen så ska jag ut och gå först till Emme för att fixa en sak, sedan till gymmet och köra lite styrka, sedan gå en liten sväng till och medans jag går ska jag förbi både Hemköp och meddo för att fixa lite och bygga på brännan! Efter det hem och plugga! woho

Ikväll är jag och Marre bjudna till Ole som ska laga mat åt oss osv, myspys!!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: a

titttssssss

2012-05-14 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0