1 MAJ 2012

Heeejsanhoppsan! Ligger just nu i sängen och skulle kunna somna vilken minut som helst! pju är så sjukt trött
Annars dåå? Valborg vart skit bra för min del! Jobbade på dagen och på kvällen kom först Emme hem till mig och käkade innan vi åkte till Marre. Där spelade vi lite spel och drack vin med fina tjejer innan vi drog oss ut, väl ute sög det!!! totaaal flopp.....aja roade oss ändå och vid halv 5 somnade jag Marre Ole och Lovisa hemma hos Marre!

Jag låg först och asgarvade åt mig själv för nått sms jag skickat??? HAHA och det första jag gör när jag vaknar är att kolla på det smset igen och ligger och asgarvar vid 9 typ HAHA
Sen händer det roligaste av allt. Jag går upp och ska på toa när jag ser nått brunt som rör sig vid fönstret bakom köksbänken och så tänker jag wtf är det en blomkruka?? Så jag var tvungen och gå och kolla vad det är och så var det Marre HAHA!!!!! Inte garvat så mycket på länge som helst. Hur sjukt dålig syn har man inte om man inte kan se skillnad på sin bästa kompis och en blomkruka??? hahahahaha

Åkte iallfall hem sen och har legat i solen sen dess!!! underbart skönt, har till och med fått en rand, wihop :D
Nu blir det bb och lite bilder juuu!

PUSS

nya hårfärgen! som faktiskt är ännu mörkare än på bilden!! wi






Ole och jag satt första parkett hemma hos Marre när en parad gick förbi utanför, haha!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0