30 MARS 2012

Tjosan i trosan!! Igår hade jag faktiskt en bra anledning till att jag inte bloggade. Var i skolan till halv 3 och åkte sen direkt och jobbade till 20. Efter det åkte jag hem och fick leta efter katten hela kvällen som hade rymt. Hittade honom i ett träd vid halv 11 där han satt och fräste på en annan katt. Andreas fick hämta stegen för jag var rädd att han skulle bryta tassarna om han hoppade ner.. haha min gullepojk det!! katten alltså

Idag var det sista dagen på temaveckan så vi vart lurade in till skolan då vi skulle bowla men gick istället iväg på tipspromenad. Ae sa vi när det blåser och inga betyg är inblandade så pallar man enteee. Så vi gick till Stångebrohallen för att kolla lite j20. 
Efter det var de dags för bowling och då funkade inte våran bana så då satt vi av tiden igen, haha......... slutade med film, chips och cola i skolan... woho
Efter skolan åkte jag och Emme till Arken zoo för att köpa fiskmat haha. Och sen hem och nu vetifasen vart den här kvällen ska ta vägen. Ska iallfall snart dra med mig Emme ner till HK

PUSS









Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0