CAN WE JUST FOR I NIGHT LET THE STARS DECIDE WERE WE BELONG

Hej på er mina små ynglingar!! Fredag idag och jag sov som en gnu inatt!!! Har insett att jag tagit hål i fel öra då min favvosida att sova på är det örat.. haha fffffffffak, vaknade så fort jag råka vända mig om, buh.
Pallrade mig iallfall upp till skolan där det vart film på psykologin och jag kan nu meddela att jag sett den sämsta filmen som någonsin gjorts, BLÄ. Hade projektarbete sen och sen lite mentorstid. 

Nu ligger jag i soffan och kollar film medans mamma och pappa sitter brevid och kollar Skavlan, sitter och funderar över hur mycket löshår Maria Montazami egentligen har. Undra om hon har typ en hel kasse med hår hemma? fy haha
Annars har jag det tråkigt. Ligger och taggar till nästa helg med låten nedan. Alla andra är antingen på födeseldagspartaj eller hemma/med sina pojkvänner. Själv valde jag att vila upp mig i helgen så att jag blir helt frisk till nästa vecka. Robin har gått och blivit dålig nu med vilket suuuuuger........kom och kramas...

PUSS

har ju som tur är min godispåse!!!



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0