28 MARS 2012

Tjenis på er!! 
När var det jag skrev sist? söndags?? hoppsis jag som trodde jag blivit bättre på det här. Halva veckan har nästan gått och vi har temavecka i skolan. Sitter och lyssnar på föreläsningar/har uppgifter om framtiden, jobb, plugg, resor osv. 
Igår var jag hemma hos min fina pojkvän och idag så fikade jag lite med Marre efter skolan. Har sen dess vart och tränat och färgat håret!! tog mig äntligen i kragen och gjorde det, hihi. Nu ska jag lägga mig och kolla BB, imorn är det skola och jobb till 20 som gäller, yeeeey länge sen nu!!
Dagens bilder då!!

PUSS


haha det är det här som förgyller mina dagar!!! finns det nån bättre app?? 




resultateeeet!
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0