24 MARS 2012 - 19 ÅR

Gud vilken dålig vecka jag haft. Allting har gått upp och ner och jag har en ständig oro i magen.....buh. Just i sånahär stunder önskar man att man bara kunde hoppa på första bästa plan och bara dra!! haha. Men NEJ ska inte deppa ner stämningen. Idag är det nämligen MIN FÖDESLEDAG!!!! Haha, har nästan inte ens vart medveten om det, man tänker knappt på det nu när man bara blir äldre... fy efter 19 så känner jag att nu går det utför, yey.

Hade iallfall en galet lyckad kväll igår med mina bästa tjejer. Vi startade hos mig med gott att äta och dricka. Sen drog vi in till stan, mötte upp grabbarna, skålade in min och Dannes 19årsdag och skakade lite rooompa. Kom hem runt 4 och sov 4 timmar.

Idag har släkten vart här och firat mig med tårta osv osv, myspys men nu är jag så trött att jag knappt kan tänka rätt. Ska slå på en film och sova minst 14 timmar inatt haha. Imorn är det jobb, balträning och sushi!!!! wi

Jaaaajustdet, har gått och införskaffat mig en Iphone 4s till födelsedagen och kommer från och med nu bomba bloggen och instagram med fina/fula bilder, så äre bara.

PUSS






Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0