18 MARS 2012

TJEEENA! Galet trött idag, blääuu. Baltäning mellan 12 och halv 2, fyy! Alla svettas som grisar, vill inte ens tänka på hur det kommer bli framåt sommaren!! haha. Åkte iallafall hem och firrade historian på 1 timme! WOO, det som jag gått och haft ångest för hela vecken... yyeeees! Nu har hela familjen inklusive katten åkt till landet och jag sitter själv här hemma. Ska jag lägga mig och kolla Äkta människor. Har ni sett det?? SE! Finns på SVT play. Trodde det var skit först men sen när Marre berätta att det var bra så fastnade jag med! HAH

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Marre

Sa ju att det va bra!!;)

2012-03-18 @ 23:20:20
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0