14 MARS 2012

Tjena på sig! Kravlade mig till skolan idag och kom hem helt död efter att alla skriker som barn på zoo där. Har blivit extremt ljudkänslig och bara nåns röst låter skarp så vill jag att de ska viska, haha!? Det kom in en motorcykel på gatan förut och mullret ifrån den åt upp mig innifrån och ut kändes det som, HAHA. Tror jag har blivit nån slagts alien eller nått med övernaturliga öron, undra om de blivit större? fy
Sitter iallafall hemma nu. Ska sova tidigt för imorn blir det upp igen för en hel dag i skolan. BLÄ är redan skoltrött igen efter 3 dagar i skolan, haha.

Jaja, nu har vi iallfall klart fixat med studentflaket!!!! ååååh rysningar får jag när jag tänker på hur sjukt grym hela studenten kommer bli!!!! wiwiwiwiiwiw. Nu gäller det också att hitta klänningen, har letat på alla sidor jag vet och det finns inget, yey..

PUSS

kramas lite med ole våren 2010

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: olivia

minns den där dagen såååå väl, tycker vi kramas lite till våren 2012 <3

2012-03-15 @ 16:02:14
URL: http://arandano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0