15 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

Eller som du kanske visst redan vet... men fattar att jag har tråkigt? :)

1. Jag HATAR tomatsås, citron och stark mat.

2. Jag älskar att kolla på skräckfilmer, men har blivit sjukt paranoid över åren jag sett dem. Är tex, mörkrädd och tror jämt att hemska saker ska hända typ som att det har brytit sig in en mördare i huset eller nått... hm

3. Jag kan bli extremt PMSig precis innan lunch i skolan

4. När jag var liten trodde jag att jag ramlade så mycket på grund utav att jag hade så små fötter, HAHA!!!

5. Jag har en massa knasiga ord som jag kan kläcka ur mig ibland. När jag träffar nytt folk måste jag ALLTID förklara vad ordet betyder... hä hä

6. Jag älskar traditioner och blir ledsen när de inte följs!!

7. Min släkt har vart utspridd i Afrika, Japan och USA, exotiskt?

8. Jag är extremt känslig när det gäller filmer, nått sorligt som visas på tv eller som jag läser. Börjar nästan tjuta när jag kollar lilla Kyckligen och han är så liten och ingen tror på honom, och jag klarar knappt av att kolla på Spårlöst.... buh

9. Jag kallar min bror Fibas när han egenligen heter Andreas... fråga mig inte varför, det har suttit i sen jag var 8... haha

10. Jag var extremt rädd för ballonger när jag var liten, så om en kompis hade ballonger på sitt kalas så ville jag inte komma!! HAHA

11. Jag är sjukligt dålig på att baka, skulle dock önska att jag var bra!

12. Är en riktig landet människa, tycker om stan på vintrarna men på sommrarna är jag helst ute på landet!!

13. I åttan blev jag "påkörd" av Robin när han åkte moppe och jag cykla så att jag flög ner i en vattenpöl och skrapa upp mig haha

14. Jag avgudade Darin när jag var 11. Hade hela väggarna tapetserade med bilder på honom och 2 tshirtar, haha kommer du ihåg Marre?

15. Jag har vart på 6 begravningar under mitt 19åriga liv där alla vart nära släkt, för många... 


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0