1 MARS 2012

Tjena hoppsan! ÄNTLIGEN ÄR DET MIN FINA MÅNAD MARS! wiiiiiiiiii Sitter helt utmattad här hemma efter jobbet. Faktiskt första gången på länge som jag var riktigt trött efter jobbet, men det är ju en bra grej??? :):):):) Igår hade vi hela regionens butikschefer hos oss så då var det fart hos oss, ojojojoj.... Sanna och jag käkade wok buffe också, höjdpunkten! Sen stängde jag och Vickan själva för första gången... men det gick ju bra!!! duttiga vi är

Idag har det varit en chilligdag. Har garvat åt Linda som trodde Norlie och KKVs låt heter "när jag går ner på dig", hahaha..
Ska ta och antingen köra ett pass eller lägga mig nu??? hmm???

PUSS

grattis fia!!!! söta tjejer 16 år!

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: sofiabugge

hihi :D TACK SNUTTAN!!

2012-03-08 @ 18:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0