DAGEN INNAN STUDENTEN!!!

Hej mina vänner! Torsdag idag och imorn tar jag studenten. Egentligen är jag så sjukt glad och jag vet att det kommer bli en grym dag! Men självklart har man åkt på en infektion och känner sig febrig. MEN det ska inte få stoppa mig, jag ska knarka panodil hela dagen lång!

De senaste dagarna av studentveckan ha vart grymma! Vi var ute i måndags och tisdags och haft hur kul som helst, vi har åkt runt i Lollos bil och tutat och visslat visselpipa över hela staden och fått många ogillande blickar från folk som bara längtar til studentveckan är över, jag har pratat med en gammal vän som man glömt att ha kontakt med, jag har träffat en annan vän som bott i USA i ett år, idag fyller min bästa vän 19 år! Allt ha vart perfekt tills igår kväll.

För första gången på tre år ska jag stå på egna ben. Under gymnasiet har jag vuxit och lärt mig en mycket viktig sak - självständighet. Dags att använda det nu och fokusera på mig själv även fast det är svårt i början.

För er som kanske förstår vad jag syftar på så skulle jag uppskatta att inte prata om det så mycket, blir jobbigt i längden. Men till er som redan nu vet om allt och som jag redan berättat för, tack för allting! Självständighet i all ära, men utan er vill jag inte vara!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0