28 JUNI 2012

Tjabba tjena halllåååå! Har haft en riktigt bra dag idag som började med ett tandläkarbesök imorse där jag fick ta bort lite tandsten, HAHA! Aldrig gjort förut och låg mest och koncentrerade mig på att inte hosta haha...
Efter det åkte jag hem och hämtade bikinin för sen åkte jag hem till Ole där hon bjöd på frukost och solning på hennes studsmatta, myysis

Ikväll har jag vart hos Marre och vi satte oss ute och fikade. Har alltså träffat två av mina hjärtan som åker till magget imorn. Mitt paranoida hjärta säger att jag MÅSTE ringa dem minst varannan dag och se att de är okej... haha. Annars får dom/ni ha det så jätte kul och sola massor åt mig!!!!

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0