21 JUNI 2012

Tjenahejsan! Har idag fått bekräftat av läkare att jag har en spricka i revbenet. Skulle egentligen åkt in nu på kvällen på röntgen men de tyckte tydligen inte att det var så viktigt.. så nu ska jag käka ipren och alvedon varje dag tills det går över...vilket det inte kommer göra förens jag slutar hosta på riktigt, KUL
Annars sa dem också att jag skulle ut och röra på mig lite lugnt så idag har jag och mamma vart i stan och uträttat lite ärenden tills imorn och gått långpromenad i solen! Galet skönt väder

Nu ska jag fortsätta kolla Greys och hoppas på att iprenen börjar värka! Det är ok att gnälla lite idag faktiskt.... :(:(:(:( MEN IMORN ÄR DET MIDSOMMAR! Då ska jag strunta i smärtan!!!! :):):)

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0