20 JUNI 2012

TJENA! Japp jag har blivit totalt värdelös på det här. Har helt enkelt inte haft någon lust alls att blogga... men nu så! 
Veckan efter studenten har jag legat hemma mest, spytt slem osv osv, kul va? Livet har lekt. Är inne på min andra omgång med hostmedicin som fortfarande inte har verkat riktigt än. Men det börjar bli bättre, nu har jag dock hostat sönder revbenen så att jag inte ens kan sova på högersidan... haha! Annars har jag försökt jobba lite, umgåtts med vänner, fiskat, shoppat osv osv osv.

Idag har jag och Ole vart på stan där jag hittade en klänning till midsommar, snickarkortbyxor och en linne för 300 spänn sammanlagt, där ni. Nu ska vi snart träffa Danne och grabbarna, när jag kan tvinga mig själv in i duschen. På fredag är det midsommar!!! ÅH, vi ska va på landet och fira min faster och grilla och solen SKA skina. På kvällen åker jag nog hem till Sammeponken och chillidillar med dom. Låter som jag skriver i en kalender här... fy

Men nu till det roliga!!! GRATTIS TILL MIN BÄSTA VÄN I EFTERSKOTT MARRE SOM FYLLDE 19 ÅR TORSDAGEN INNAN STUDENTEN OCH GRATTIS TILL EMPA SOM FYLLER ÅR IDAG!!!!! Älskar er så, min fina!! 

PUSS

Lite bilder från senaste tideeen!

Arbetsförmedlingen med Ole veckan efter studenten, standard!


Gosa vid kanalen


Lida


Gosa i Berg med Oggis Tim och Ole


Gnaga


Skratta



Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0