IF YOU CAN'T HANDLE MY WORST YOU AINT GETTIN MY BEST

TJA! FREDAG! och jag är lediiiig. Håller just nu på och storstädar med musik på högsta volym, då blir det ju liiite roligare iallfall! Ska ta en PW ner till Ljungsbro snart och sola, handla lite till kvällen och lämna lite vykort! OM inte det är vuxenpoäng, vad ÄR?? haha
Gårdagen spenderades på landet. Maxen fick följa med mig och Andreas upp och där var även mina kusiner och båda mina fastrar! Mysigt, så vart det lite grill på kvällen då också mamma och pappa kom upp.

Men nu tillbaka till städandet! Aajust det, såg att Justin Biebers konsertbiljetter tagit slut på en timme eller nått, synd för oss då Ole.... haha! 

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0