HEMMA FRÅN TURKLANDET!

HEEEEEEEEEEEEEJ! Äntligen hemma igen... fast ändå inte, kunde lika gärna stannat några dagar till iallfall! Har haft det jätte mysigt, varmt, svettigt, jobbigt, brännande osv osv haha men ändå fem av fem, helt klart! Ett speciellt plus för kattungen som bodde bakom hotellet. Han hade brutit ena bakbenet så vi (jag) kallade han för släptassen stackaren.. haha, men ändå så söööööt. Ajaaa min morgon började idag (inatt) vid 01.45. Har rest ända sen dess och lyckades som tur var att sova hela flygresan men är ändå äckligt trött. Ligger bara i sängen och glor serier. Ska käka upp mitt paket med kinderägg jag köpte i taxfreen, woho! HAH

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0