7 BILLION PEOPLE IN THE WORLD TRYIN TO FIT IN

Tjenaheeejsan! Att jag fortfarande har dagliga besökare här är ofattbart men det är ju bra! ;) hihi
En ledig helg är förbi och fredagen bjöd på hemmafest hos Danne, galet rolig omväxling mot krogen! Hade skit kul!
Lördagen tillbringade jag i sängen... aldrig vart så utslagen haha. Jag och Marre pallrade oss ändå till Mattias på kvällen och kollade två sjukligt dåliga skräckisar varav en var en tysk film om nån tjej som plågades av nån bläckfisk (?) och en som handlade om "aliens". 

Idag har jag jobbat 9 timmars pass och ligger just nu i sängen frmaför Wallander. Imorgon har jag en ledig dag och ska förhoppnings träffa Marre! 

PUSS

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0