4 JULI 2012

TJENA! Precis (typ) hemkommen från ett 8 timmars pass på jobbet, göddi. Så där har jag spenderat min dag medans alla andra vart i Varamon etc. KUL för dom säger jag bara men vi får la se vad dom har att säga den 25:te.. hihi! Nu är jag dock ledig tills på måndag.

Igår hade jag ett möte på af och sen gick jag och mamma en sväng på stan och letade bikini... I.land problemet man har när man inte kan hitta en bikini som passar... hahaha!
Nu taggar jag helgen och har nyss pratat med Ole i telefon, åh vad jag vill ha hem henne och Marre! hihi

PUSS

Den här är så mycket TBS att jag nästan saknar skolan..... eller gråtskrattar åt att det är så klockrent
Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0