2 JULI 2012

TJENA!! Har haft jobbhelg i helgen och det fortsätter nu med lite jobb i veckorna i två veckor! Lite kan tyckas men det är långa pass så jag lär vara rätt nöjd ändå den 25:te, hihi
Annars har jag myst med Emme i helgen, gått promenader och kollat skräckis, det vi är bäst på, hihi! 
 
Idag var det jobb 11.30-15.30 och efter det tog jag med mig mat hem då jag höll på att avlida av hunger. När jag kom hem stod frysen och pep och stod på 2 + grader, HAHA! Så då var det bara att börja lasta över ALLT till frysen vi har i garaget... kul haha, lyckas alltid paja den där frysen??
Nu ska jag antingen gå ut på världens längsta PW eller återgå till min godispåse och greys... hmmm
JUST DET! Vi bokade resa till Turkiet igår, vart är skit fint hotell som är helt nybyggt, byggdes förra året och hade nära till strand och centrum, grymmaste av allt var att det hade ett lika lågt pris som ett 2 stjärnigt hotell, wohoo. Så den 21a åker vi, ska bli så sjukt skönt att komma ner till värmen!!! Lär ju inte bli något i Sverige i år? eller? haha

PUSS





Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0