THEY SAY THAT THE WORLD WAS BUILT FOR TWO

Goddag mina vänner! Så var första dagen på min allra sista termin på gymansiet avklarad. Eller om man räknar en kursutvärdering som tog 5 min som en lektion, det är ju en annan femma. Annars så tänkte jag liva upp det lite här! Den här terminen kommer bli grym, JOBBIG men grym. Balen, projektarbetet, studenten, två jobb och allt skolarbete på det! Nu ska jag träffa Robin en stund.

PUSS


Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: samme har tråkigt

Du är brunett men lägger ut gamla bilder när du är blond haha!!!

2012-01-11 @ 14:08:36
Postat av: frida

svar till samme; HAHA! Finns ju inte så många nya bilder... pruttunge

2012-01-14 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0