GOTT NYTT ÅR 2012!

GOTT NYTT ÅR!!
Min nyårskväll vart oplanerad men ändå helt okej! Vi starade upp riktigt bra hemma hos Josse med god mat och gott att dricka! Runt 11 bestämde vi oss för att gå in mot stan för att se omdet hände nåttroligt där. Vi träffade på grabbarna och firade 12slaget uppe vid slottet där 384u329482394893 st personer också gjorde det! HAHA
Efter det splittrades vi men jag och Marre hängde ändå med grabbarna hem till Mattias för att bubbla lite i hans jacuzzi så det vart ändå en helt okej kväll! tack allasom var inblandadeeee!

Nu ska jag SOVA! Kom hem runt 5 imorse och somnade strax efter det, idag blir det sängen och godis som gäller, SKÖÖNT!
Lite suddiga bilder som jag tog i början:

PUSSSS


skura skura SKURA!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0