5 JANUARI 2012

Godmorgon!! ooooj vilken lång dag det vart igår. Först in till stan tidigt med Oleponken! Hittade faktiskt en hel del och bara saker jag faktiskt behövde! BRA
Efter det åkte jag till jobbet för att jobba 4-8. Vid 6 började huvudet snurra för att jag inte käkat nått på 6 timmar... så jag gick iväg en snabbis för att köpa en PK.... drick ALDRIG PK på en tom mage...aj aj aj

Efter jobbet åkte jag och mamma och köpte en kebab, efterlängtat!!! Och efter det åkte jag hem till Tim för att kolla lite movie med grabbarna. 

Idag är jag LEDIG!! Ska chillidilla hela dagen, kanske städa mitt rum och ikväll blir det nog utgång med fina tjejer!!!
Ahjust det, Oggepojken fyller 19 idag GRATTIS!!!

PUSS

födelsedagsbarnet och jag! hahaha jag kan garva hur länge som helst åt såna här bilder

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0