30 JANUARI 2012

Wohoo måndag igen! Taggar redan inför en grym helg.. haha
Hur har dagen vart då? jovars skolan är ju alltid skolan men idag har jag skrattat HELA tiden verkligen, bästa
Älskar min fula flickor Emme Tove Frida och Joanna <3<3<3

Iallfall, Hade redovsning sista lektion som gick SÄMST haha.. kom iallafall hem tidigare och nu har jag käkat lite tacopaj. Ska iväg till Ole snart där det blir BJs och mys!!

PUSS

Dagens höjdpunkter:

tove aka positiv chey


Joanna och jag hitta ett tomt kontor där det stod såhär på en lapp...


sen fatta vi varför...

Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: tove

hahaha!

PUSS MIN KNASFIA <3

2012-01-30 @ 23:41:31
URL: http://tovewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0