24 JANUARI

G U D vad underbart skönt med en ledig dag? Så har vad har jag gjort idag? Vart effektiv och typ städat mitt rum som jag borde gjort för 3 veckor sen? Nepp, legat och nördat Pretty Little Liars! Fast ärligt, det går inte sluta kolla. 
Fast jag gick faktiskt till gymmet och var där i 1½ timme!!!! Sprang först en kvart och sen mådde jag jätte illa.. kan det vara för att jag är förskyld? haha smart. Tim och Danne kom sen och vi körde lite styrka, tjena träningsvärk imorn!

Efter det var jag en snäll flickvän och åkte ända upp till Stjärnorp för att träffa min pojkvän! haha...
Nu ska jag nörda ännu mer, wiho

PUSS

efterlyses: pippis andra fläta

Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0