15 JANUARI

Sådärja! Nu var ännu en jobbhelg slut. Trodde i början jag skulle slockna men trötthet övergick till övertrötthet och sen till hyperenergi! HAHA Stackars Emil som fick stå ut med mig och min övertrött humör! nananana..
Nu är jag hemma och har käkat lite mat som mamma tog med hem ifrån farmor idag! gotti. Och snart kommer Ole och Sara till mig, mysig söndagkväll!

Imorn är det skola 8.30 till 16.30, KÖR BARA..

Dagens roligaste (av många) dåliga skämt: Vad har Donken och ett gym gemensamt? man kan skaffa sig 6pack där! haha.. tror jag garva i två timmar åt det, till och med under min rast...hihiih
PUSS

pusskatten!!


Frida Sjöberg

släng in en kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0