14 JANUARI 2012

Tjosan i trosan! Precis hemkommen från jobbet som vart en kort dag idag men det var ju skööönt! 
Ikväll blir det flöt och bästismys hemma hos Marre! Och igår var det flöt hemma hos Emme.. haha jag har LOVAT mig själv att det endast ska ske på helger + en massa mer träning, okej? nyårslöftet! 

Igår hade vi businesstrip möte i skolan och den 14 maj åker vi till Skottland! Blir nog bra, en gratisresa säger jag inte nej till! 
Nu ska jag ta en dusch och också säga grattis till min pojkvän som fått en liten kusin!!! fy vad fuskigt..hihi

PUSS

steka steka steka
Frida Sjöberg

släng in en kommentar
Postat av: Anonym

åhh skulle inte va helt fel att ligga där asså!!

2012-01-15 @ 00:55:03
URL: http://marielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0